Сіздерге телебанкинг қызмет көрсетеді!
2011 жылғы 12 шілдеде kaspi bank-інің клиенттері үшін телефон арқылы автоматты түрде банк қызметін көрсететін жүйе ((IVR - Interactive Voice Response) – Телебанкинг іске қосылды.
Бұл клиенттеріміз үшін Банк бөлімшесіне немесе Call Center қаржы кеңесшісіне хабарласпай-ақ өз бетінше қызмет алуға қосымша мүмкіндік.
Енді Клиенттер 9999 тегін ұялы нөміріне қоңырау соғып, менюдің дыбыстық нұсқауына ілесе отырып, өз өнімдері бойынша автоматты режимде мынадай мәселелер жөніндегі ақпаратқа оңай әрі жылдам кіре болады:
- жалпы берешек, төлемнің күні мен сомасы, карта бойынша қолжетімді қалдық, несие картасы бойынша соңғы бес операция;
- жалпы берешек, төлемнің несиелер бойынша сомасы мен күні;
- орналастырылған депозиттер бойынша шоттың жағдайы,
бұл кезде «0» клавишін басып, қаржы кеңесшісімен кез келген сәтте байланысуға мүмкіндік бар.
Алдағы уақытта біздің Клиенттер картаға оны жоғалтқан немесе ұрлатып алған жағдайда тосқауыл қою, ЖСН-код белгілеу/ауыстыру, қызмет ақысын төлеу, өз шоттарының арасында аударым жүргізу сияқты банк операцияларын жүргізу мүмкіндігіне ие болады.